niedziela, 20 marca 2016

Hipokryzja

Witam was bardzo serdecznie.Dzisiejszy post będzie dotyczył hipokryzji. Zacznijmy od tego co to jest hipokryzja. Hipokryzja jest to udawanie kogoś kim się nie jest, po prostu fałszywość. Często jest to tak, że dany człowiek mówi komuś np. że nie lubi danego zachowania, po czym zachowuje się dokładnie tak samo. Hipokryzja przejawia się na kilka sposobów, można ustalać jakieś zasady, a po cichu je łamać, lub zakazywać swojemu partnerowi zdradzania siebie , ale w sekrecie my zdradzamy go. Hipokryzja jest na świecie i będzie. Zawsze znajdzie się kilka fałszywych osób które będą nakręcać innych, a te osoby trzecie będą robić dokładnie co im kazano ,żeby się im przypodobać. Czy da się ufać hipokrytom? Owszem da, ale czy to ma sens? Według mnie nie. Przecież taka osoba mówi nam przeróżne rzeczy, o których nie myśli w sposób moralny. Taka osoba zada nam ból swoim zachowaniem, może się tak zdarzyć ,że potem jakby nigdy nic, zacznie z wami rozmawiać , a gdy już będzie między wami okej, zrani was kolejny raz, i tak kółko i w kółko.. Hipokryci często obgadują swoich ''znajomych'', a potem zwracają się do nich jakby byli dla siebie bardzo bliscy. Pewnie znacie, lub poznaliście hipokrytów. Osobiście ja znam parę takich osób i ich zachowanie bardzo mnie irytuje.. Chciałabym za wszelką cenę, żeby hipokryzji nie było, ale to się niestety nigdy nie stanie.To będzie już koniec tego posta, mam nadzieję, że takie posty wam się podobają :)A tutaj są dwa zdjęcia zrobioną przez bardzo bliską mi osobę, Paulinę. Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy, Wiktoria :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz