czwartek, 17 marca 2016

Q&A

Hejka!
Dzisiaj odpowiemy na wasze pytania które zadawaliście nam wczoraj!
~Gabrysia~

1. Moje plany na przyszłość? Hmmm.. Tak jak pisałam wcześniej chciałabym zostać fotografem!
2. Jak wyobrażacie sobie swojego bloga za 10 lat? Hmmm.. Mam nadzieję że nasz blog będzie kiedyś bardzo bardzo ale to tak bardzo sławny haha
3. Czy byłam kiedykolwiek w Starbucksie? No jasne! Nie raz
4. Od jakiej sławnej polskiej gwiazdy chciałabym dostać autograf? Dawid Podsiadło *-*
5. Jakie miejsce na świecie chciałabym odwiedzić? Jejuu... Najbardziej chciałabym odwiedzić Paryż i i Grecję!
6. Kim chciałam być jak byłam mała? Pewnie jak każda dziewczynka, chciałam być weterynarzem.
7. Od kiedy prowadzimy bloga? Tydzień
8. Jak to się stało że założyłyśmy razem bloga? Obie chciałyśmy mieć bloga no i tak się jakoś złożyło.
9. Ulubiony kanał na yt? Szczerze bardzo rzadko korzystam z YouTuba więc nie mam ulubionego kanału.
10. Na ilu byłam koncertach i kogo? Trudno mi się do tego przyznać lecz nie byłam jeszcze na żadnym koncercie chociaż bardzo bym chciała.
11. Czy często się kłócimy? Bardzo często lecz nie potrafimy się na siebie długo gniewać więc zaraz się godzimy.
12. Moje wady i zalety? o nieee. Wady: Za szybko ufam ludziom, leniuch, bardzo złośliwa : )
Zalety: Jestem zabawna (tak mi się wydaje), pomocna, koleżeńska.
13.Co sprawia ,że jestem szczęśliwa? Szczęśliwa jestem gdy przebywam w gronie przyjaciół : )
Gdy robię to co kocham. ; )
14.Mój ulubiony blog? Nie mam.
15. Czym jest dla mnie blogowanie? czymś co sprawia mi przyjemność : )
16.Czy myślisz już o przyszłości? Tak.





~Wiktoria~

1.Moje plany na przyszłość?Chciałabym zostać psychologiem, ale czas pokaże jak to będzie:)
2.Jak wyobrażam sobie naszego bloga za 10 lat? Mam nadzieję ,że nasz blog będzie popularniejszy i będą podobać się wam nasze posty.
3.Czy byłam w starbucksie? Tak, byłam.
4.Od jakiej sławnej polskiej osoby chciałabym dostać autograf? Szczerze mówiąc to nie wiem hahah.
5. Jakie miejsce na świecie chciałabym odwiedzić? Najlepiej cały świat! Ale tak najbardziej to, Japonię, Azję i USA.
6.Kim chciałam być jak byłam mała? O jejku, chciałam być każdym. Pamiętam ,że chciałam być: księżniczką, weterynarzem, policjantką.. a najdłużej chciałam być Dżokejką :) kiedyś jeździłam 6 lat hah.
7.Ulubiony kanał na yt? Nie mam ulubionego.. ale lubię oglądać : red lipstick monster, ajgora, obstra..
8.Na ilu byłam koncertach i na czyich? Niestety nie byłam za żadnym.. ale mam nadzieję że będę na dużej ilości koncertów w moim życiu.
9.Co sprawia że jestem szczęśliwa? moje szczęście sprawia szczęście innych ludzi.. a zwłaszcza jeżeli to szczęście zależało ode mnie:)
10.Ulubiony blog? Niestety jeszcze nie mam ulubionego bloga, ale może się to niedługo zmieni.
11.Czym jest dla mnie blogowanie? Jest to miejsce gdzie mogę napisać co myślę na dany temat, miejsce gdzie mogę mieć własne zdanie.
12.Czy myślę już o przyszłości. Tak , dość często
13.Trzy moje wady i zalety? Wady: Nie otwieram się szybko na nowych ludzi, często coś psuje jak i pyskuje hahah Zalety : Lubię pomagać innym, nie oceniam ludzi po wyglądzie i pozorach i nie wiem hah.

Jak mogliście zauważyć, w odpowiedziach Wiktorii nie było 3 pytań, to dlatego ,że uznałyśmy ,że to bezsensu i razem ustaliłyśmy odpowiedzi do tych trzech pytań : ) Mamy na myśli pytania : ''Jak często się kłócicie?'', ''Jak to się stało że założyłyśmy razem bloga?'', ''Od kiedy prowadzimy bloga?''.

To koniec. Piszcie w komentarzach o czym byście chcieli kolejny post : ) Może np. jakieś outfity : )
Po prostu piszcie.
Do zobaczenia : )
Gabrysia i Wiktoria.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz